Kolekcionarska Sekcija - Sead Baždar

2/07/2015

Sead Baždar

Iako se u Sjenici tradicionalno beleže rekordno niske temperature u zimskom periodu, ipak tamo ima itekako strastvenih mladih ljudi. Upoznajte Seada i njegovu ljubav prema superautomobilima!

Sead Baždar

1. Za početak, zamoliću te da se predstaviš auditorijumu i kažeš nam malo više o sebi. Odakle si, koliko godina imaš, čime se baviš, od čega živiš...? :)

Moje  ime je Sead Baždar Sejo. Imam 19 godina i učenik sam Srednje tehničke škole u Sjenici.

Sead Baždar

2. Kako, kada i zašto si počeo da skupljaš modele automobila?

Otkad znam za sebe, znam i za automobile. Za svaki svoj rođendan od oca sam dobijao po jedan Bburago model. Tako je zaraza počela. :D 2002. godine to je preraslo u nešto ozbiljnije sakupljanje. Danas imam preko 200 modela.

Sead Baždar

3. Šta te je nateralo da se fokusiraš baš na razmeru 1:18?

Izbor modela i najpre sama obrada detalja.

Sead Baždar

4. Koji ti je bio prvi model u razmeri 1:18, kad, gde i kako si ga nabavio i da li ga i dalje poseduješ?

Moj prvi model 1:18 bio je BMW Z3M Roadster koji sam dobio kao što rekoh za rođendan i još uvek ga posedujem.

Sead Baždar

5. Tvoja kolekcija se konstantno uvećava. Koji automobil si poslednji dodao istoj i zašto baš taj?

Poslednji model koji sam dodao svojoj kolekciji je Aston Martin DB4 Zagato u metalik zelenoj boji. Svideo mi se dizajn i istorija koju poseduje.

Sead Baždar

6. Kojim kriterijumima se vodiš pri izboru modela za svoju kolekciju?

Model mora da je 1:18, to definitivno i naravno da je superautomobil. Ne volim modele poput Audija, Forda, Mercedesa i ostalih limuzina.

Sead Baždar

7. Šta preferiraš u 1:1 razmeri, postoji li jedan brend kom si veran?

Ljubitelj sam Lamborghinija a volim i Alfa Romeo.

Sead Baždar

8. O kom automobilu u 1:1 sanjaš, a šta trenutno voziš?

Trenutno vozim samo starke hahah, a sanjam o Lamborghini Diablu SV.

Sead Baždar

9. Tržište postaje preplavljeno, i novi proizvođači modela niču kao pečurke posle kiše, dok se neki drugi, nažalost,  gase. Imaš li favorita među proizvođačima?

Ne obraćam pažnju na proizvođače ali eto favorizujem Hot Wheels.

Sead Baždar

10. Najdraži model u kolekciji i zašto?

Najdraži model, moja bebica, opet je Lamborghini Diablo Art Car jer je to unikat model.

Sead Baždar

11. Koji je to model koji nemaš a najviše od svih bi voleo da imaš?

To bi definitivno bio Alfa Romeo 33 Stradale.

Sead Baždar

12. Dosta automobila se ne pravi u našoj omiljenoj razmeri. Za koji automobil apeluješ da se uradi u 1:18?

Moja lista želja je prevelika ali izdvojio bih Cizetu Moroder.

Sead Baždar

13. Šta misliš o domaćoj kolekcionarskoj sceni? Ima li dovoljno dešavanja? Šta bi unapredio?

Ja sam zadovoljan našom scenom i mislim da smo mi kolekcionari posebna vrsta ljudi, samo da su cene niže bili bismo svi srećniji.

Sead Baždar

14. Imaš li još neki zanimljiv hobi?

Prirodna nauka je moja druga ljubav :D

Sead Baždar

15. Koji savet imaš za mlade nade koje tek kreću kolekcionarskim stopama?

Pored toga što želite da imate što veći broj automobila, lepo bi bilo i da znate sam nastanak automobila i njegov razvoj kroz vreme  - to bi bio moj savet mladim nadama.

Sead Baždar

16. Za kraj, dokle misliš da skupljaš modele i da li tome ima kraja uopšte? Gde sebe vidiš za pet godina? A za deset?

Dokle god mi srce zaigra na samu spomen reči “automobil” sakupljaću ih! Za pet godina vidim sebe kao uspešnog studenta grafičkog dizajna, a za deset kao uspešnog konstruktora automobila. Skromno zar ne? ;D

Sve fotografije su vlasništvo Seada Baždara. 

You Might Also Like

0 comments