Kolekcionarska Sekcija - Alen Avdić

3/28/2015

Alen Avdić

Evo konačno da ugostim i jednog kolekcionara iz najlepšeg grada na svetu, Sarajeva. Kao što možete videti, Bosna itekako ima šta da kaže na temu skupljanja modela u razmeri 1:18!

Alen Avdić
Alen Avdić

1. Za početak, zamoliću te da se predstaviš auditorijumu i kažeš nam malo više o sebi. Odakle si, koliko godina imaš, čime se baviš, od čega živiš...? :)

Ja se zovem Alen Avdić, živim u Sarajevu i imam 33 godine. Bavim se muzikom, a ujedno od toga i živim.

Alen Avdić

2. Kako, kada i zašto si počeo da skupljaš modele automobila?

Pa ovako, ja sam i kao dijete od nekih 5-6 godina kao i svi mi muški volio skupljati autiće i takmičiti se ko će bolje da ima i više da skupi. Sjećam se, Majorette autići su nam bili najbolji. Davne 1998. godine sam dobio na poklon od sestre Bburagov bordo Ferrari 456 1:18 koji je izgledao prelijepo, dosta veći od onih malih dječijih koje sam imao, bolji i sa više detalja, a nedugo nakon tog modela od druga za rođendan dobijam na poklon opet Ferrari, ali ovaj put crveni 348tb, naravno 1:18 :) E, onda se okrećem u tom pravcu i to smatram nekom glavnom prevagom da krenem da se interesujem za modele 1:18.

Alen Avdić
Alen Avdić

3. Šta te je nateralo da se fokusiraš baš na razmeru 1:18?

Na 1:18 sam se fokusirao najviše zbog detalja.

Alen Avdić

4. Koji ti je bio prvi model u razmeri 1:18, kad, gde i kako si ga nabavio i da li ga i dalje poseduješ?

Već sam odgovorio u pitanju broj 2 :)

Alen Avdić
Alen Avdić

5. Tvoja kolekcija se konstantno uvećava. Koji automobil si poslednji dodao istoj i zašto baš taj?

Zadnji model koji sam dobio je bijeli Hot Wheels LaFerrari. 

Alen Avdić

6. Kojim kriterijumima se vodiš pri izboru modela za svoju kolekciju?

Kupujem modele koji mi se sviđaju, a preferiram Ferrari modele. Pored uvijek može da uleti i još po neki model Lamborghinija i Porschea. 

Alen Avdić
Alen Avdić

7. Šta preferiraš u 1:1 razmeri, postoji li jedan brend kom si veran?

U razmjeri 1:1 moji favoriti su Ferrari F430 i 360 Modena.

Alen Avdić

8. O kom automobilu u 1:1 sanjaš, a šta trenutno voziš?

Heheh... sanjam o Ferrariju F430 ili malo realnije može i Porsche 987 Boxster S, a trenutno vozim Alfa Romeo 156. 

Alen Avdić
Alen Avdić

9. Tržište postaje preplavljeno, i novi proizvođači modela niču kao pečurke posle kiše, dok se neki drugi, nažalost,  gase. Imaš li favorita među proizvođačima?

AUTOart, Kyosho i Hot Wheels su moji favoriti, a može i poneki Norev da uleti :)

Alen Avdić
Alen Avdić

10. Najdraži model u kolekciji i zašto?

Moji najdraži modeli u kolekciji su modeli koje bih ja volio da imam i u razmjeri 1:1, F430 i 360 Modena.

Alen Avdić

11. Koji je to model koji nemaš a najviše od svih bi voleo da imaš?

To je ovaj zadnji model 458 Speciale od Hot Wheelsa u žutoj ili crvenoj boji.

Alen Avdić

12. Dosta automobila se ne pravi u našoj omiljenoj razmeri. Za koji automobil apeluješ da se uradi u 1:18?

Ono što mene interesuje sve već ima :)

Alen Avdić
Alen Avdić

13. Šta misliš o domaćoj kolekcionarskoj sceni? Ima li dovoljno dešavanja? Šta bi unapredio?

Ima dosta nas odrasle djece :) I svak' na svoj način gleda. Ja mislim da dešavanja slabo ima vezano za naš hobby, jedino malo na FB ili nekom forumu.

Alen Avdić

14. Imaš li još neki zanimljiv hobi?

Ne.

Alen Avdić
Alen Avdić

15. Koji savet imaš za mlade nade koje tek kreću kolekcionarskim stopama?

Nemojte ni pod razno, preskup je ovo hobby :) Šalim se, naravno, ko voli nek' izvoli, mi koji skupljamo mi i uživamo u modelima :)

Alen Avdić
Alen Avdić
Alen Avdić

16. Za kraj, dokle misliš da skupljaš modele i da li tome ima kraja uopšte? Gde sebe vidiš za pet godina? A za deset?

Modele ću skupljati dok sam živ, bar tako sad mislim, a pošto imam skoro sve što mi treba od modela od sada ću da idem malo po malo... Za 5 god mislim da ću imati samo 15-20 modela više nego sad,a za 10 možda i do 40 modela više hehehe... Lijep pozdrav iz Sarajeva!

Sve fotografije su vlasništvo Alena Avdića. 

You Might Also Like

0 comments