U Gostima Kod Dr Clean Drax

6/10/2019

Ljubav prema automobilima je bolesna verovatno, i teško shvatljiva onima koji je ne osećaju. Moja je počela pre skoro 40 godina, i sve je veća. 
 

Ima nas širom planete, pacijenata koji bi samo o tome mogli po ceo bogovetni dan pričati, vršljati po internetu, čitati tekstove, gledati video klipove, oduševljavati se nivou posvećenosti drugih koji su još gori od nas samih... Da, to je valjda ta ljubav. Meni prija, i uživam u tome još otkad je teča Stanko počeo da svoju ljubav prenosi na mene, muško dete u familiji u kojoj niko automobile ne jebe zarezuje ni dva posto. 

Zamislite taj mučni život, ja bi da sam do laktova u masti i ulju, veseli i srećni mehaničar kao moj drug Mirko, ali ne dadoše dušmani roditelji pa sam išao u dosadne škole, završio nekoliko fakulteta da im udovoljim, i onda konačno dođe na red i kupovina prvog automobila, "pocepasmo ga u zdravlju i veselju". 

A onda... njegovo veličanstvo, Citroen C3. Znam, sad se svi kao smejete, ali svako ko vidi ovaj auto uživo se oduševi. 


Kožni enterijer, grejana sedišta, senzori za parkiranje, senzori za brisače, automatski farovi, posebne alu felne, automatska klima, 1.6 benzin sa 110 konja, diskovi i napred i nazad, ABS/ESP, Bluetooth konekcija... Za jedan C3 iz 2007 uopšte nije loše, zar ne? Ne volim velike automobile, barem dok god živim u paklu Beograda. 

Poenta je u tome da je "stvarno dobar komad" i nakon provera i poseta majstorima je izveden zaključak da je ovo autić koji treba čuvati, paziti i ulagati u njega. 

E sad...

Vode interneta su mutne i na istom se nađe svega i svačega, ali ponekad isplivaju i neke neverovatno dobre stvari. Jedna od tih je započeta činjenicom da se Dragan Jovanović, profesionalno znan kao Dr Clean Drax ("Drax" je nadimak iz srednjoškolskih heavy metal dana) javio oduševljen fotkama našeg novog Citroena i pozvao na druženje kod njega u ordinaciju. 




Nakon kraćeg dopisivanja i upoznavanje sa time šta Dragan uopšte radi, shvatih da je ustvari u pitanju car detailing, i da je njegova uobičajena klijentela daleko eksluzivnija od moje male crne jurilice. Odvojih jednu subotu za druženje, i zaputih se u Plave Horizonte. 

Volim kada upoznam nekog i imam utisak da ga poznajem ceo život. Taj momenat kad instant "kliknete", i razmena energije i informacije je odmah na nekom optimalnom nivou. Naravno, ljubav/strast/opsesija automobilima se podrazumeva, ali tokom celodnevnog druženja smo se dotakli mnogih tema i razumeli. 

Sa početkom u 8 ujutro, a završetkom u 19, Dragan je neumorno timario, češkao, mazio, češljao, polirao, i voskirao našeg malog crnog francuskog pastuva. 



Takvu pažnju i posvećenost detaljima nigde nisam video. Čovek koji toliko voli svoj posao je inspiracija u svakom smislu, a da ne pominjem koliko "fora" i "fazona" sam naučio tokom tog dana...

C3 sada ima keramičku zaštitu i mirni smo narednih godinu dana, ali to je samo početak! 

Za sledeći tretman planiram da Draganu ostavim auto na nekoliko dana za jedno temeljnije sređivanje kako spolja, tako i iznutra. Ja sam to sve i slikao, ali ni najbolji fotograf na svetu (znam šta pričam, to mi je struka) ne bi uspeo da dočara tu transformaciju. 

To je onaj osećaj kada obožavaš svoj auto i stalno ga gledaš i slikaš iz svih uglova. Parkiraš se, pa onda dok odlaziš, nekoliko puta se okreneš da ga još malo vidiš. E pa, ovaj tretman to diže na jedan viši nivo. Parkirao sam se, okrenuo i stajao. Ne mogu da odem. 

Jako sam srećan što imam nove prijatelje, Dragan i njegova žena su oboje neviđeni carevi (hvala za vrhunski pasulj i kobaje i srdačnost i gostoprimstvo uopšte), imao sam ceo dan osećaj kao da se znamo 100 godina. 


Na kraju, preporučio bih ovaj tretman svakome kome auto nije za "od tačke A do tačke B", prvo zato što ćete od Dragana toliko naučiti, a drugo zato što nećete moći da prepoznate svoj auto. I nećete ni znati koliko je vaš ljubimac lep dok ne zasija svojim punim sjajem. 

You Might Also Like

0 comments