Najava Lepših Vremena

8/30/2019



Svi koji me poznaju, znaju da su mi automobili najveća strast, i otkad znam za sebe, želeo sam da se na ovaj ili onaj način bavim automobilima. Bez lažne skromnosti, ali i bez potrebe da pokušavam da budem nešto što nisam, ambicija je oduvek bila da budem automobilski novinar. 

Ovo zanimanje se menjalo tokom godina, i ono što se meni kao detetu utkalo kao kvalitet na ovom polju je udarilo itekako dobar temelj i pravac kretanja. Danas je moje poštovanje prema profesionalnim novinarima ogromno, jer znam koliko odricanja, truda i rada njihov poziv zahteva. Zapravo bih kroz svoj blog i microblog na Instagramu odao počast mnogim “kolegama” koje sam imao čast da upoznam i od njih toliko toga naučim…

Glavna inspiracija za ovakav "nov" pravac je nedostatak jedinstvenog materijala na našim prostorima. Materijala koji bi pričao životne priče automobila i njihovih vlasnika u nekom mnogo prisnijem i ličnijem svetlu. Na sve ovo treba dodati i činjenicu da ljudi sve manje čitaju, pa odatle i motivacija za microblog koji će one radoznalije ipak usmeriti ovamo. Nadolazeće generacije odrastaju brže nego ikad, njihova pažnja je sve kraća, ali to ne znači da treba da odustanemo od njih. Naprotiv.

Ono što ovaj post najavljuje nisu testovi, niti su pokušaji da se bavim automobilskim novinarstvom, jer ne želim da vređam one retke koji su stvarno profesionalci ove branše. 

Ovo su automobilske priče, za ljude koji obožavaju automobile, o drugim ljudima koji obožavaju automobile. Čista, bezuslovna i beskompromisna ljubav. 

You Might Also Like

0 comments