Kolekcionarska Sekcija - Vladimir Bravarić

11/29/2014

Vladimir Bravarić

Vladimir Bravarić je plesač i automehaničar. A skuplja i modele u našoj omiljenoj razmeri. Živi na otoku Rabu, te mu svi zavidimo na tome, a i na dobrom delu kolekcije. Moliću vas za veliki aplauz za gospodina Bravarića! 

1. Za početak, zamoliću te da se predstaviš auditorijumu i kažeš nam malo više o sebi. Odakle si, koliko godina imaš, čime se baviš, od čega živiš...? :)

Zovem se Vladimir Bravarić-Gandi. Dolazim sa otoka Raba, imam 24 godine. Po struci sam automehaničar i trenutno radim u brodomehaničarskom servisu u Rabu.

Vladimir Bravarić

2. Kako, kada i zašto si počeo da skupljaš modele automobila?

Kako, kada i zašto, hmm… dobro pitanje! Ljubav prema auto modelima je počela cirka prije 6 godina, kad sam dobio nove susjede iz Njemačke. Prilikom upoznavanja i razgovora smo došli do njegovog hobija, gdje je pokazao slike svoje kolekcije. Naravno mene je to oduševilo i zaželio sam takvo nešto, to je i on primjetio i već slijedeći put kad je došao na otok mi je donio prvi autić i onda drugi, pa treći, dok ja nisam otputovao u Italiju točnije Republiku San Marino te sam si tamo kupio prvi vlastiti autić i od tad nisam prestao.

Vladimir Bravarić

3. Šta te je nateralo da se fokusiraš baš na razmeru 1:18?

Fokusirao sam se na omjer 1:18 zato jer su bolji i vidljiviji detalji modela, bolja obrada modela (ovisno o proizvođaču), a i bolje stoje u ruci odnosno polici. Ukratko, lijepše ih je vidjeti!

Vladimir Bravarić
Vladimir Bravarić

4. Koji ti je bio prvi model u razmeri 1:18, kad, gde i kako si ga nabavio i da li ga i dalje poseduješ?

Model koji je prvi došao kod mene je od Bburaga Chevrolet Corvette C1 1957 kojeg sam dobio od susjeda, a model kojeg sam prvog kupio je Welly Ford Mustang Boss 302 1970. Njega sam si kupio u Italiji (Republici San Marino) u trgovini modela. Obadva su još uvijek kod mene u kolekciji!

Vladimir Bravarić

5. Tvoja kolekcija se konstantno uvećava. Koji automobil si poslednji dodao istoj i zašto baš taj?

Posljednji kupljeni model - Kia Optima K5 proivođača Kia DF. Njega sam odabrao jer mi je prelijep model i u 1:1 kao i u 1:18 omjeru. Proizvođač je fenomenalan, vrhunske vanjske i unutarnje obrade i vrlo detaljan. A i rijedak!

Vladimir Bravarić

6. Kojim kriterijumima se vodiš pri izboru modela za svoju kolekciju?

Naravno prvo da je 1:18, a onda ako mi se nešto svidi i želim to tad ne gledam na cijenu ni otkud dolazi samo ga moram imati!

Vladimir Bravarić

7. Šta preferiraš u 1:1 razmeri, postoji li jedan brend kom si veran?

Mercedes! A volim i američke automobile. Nadam se da ću jednom u životu ih i posjedovati!

Vladimir Bravarić

8. O kom automobilu u 1:1 sanjaš, a šta trenutno voziš?

Želio bih se voziti po gradu u ogromnom američkom pick-upu kao što je Dodge Ram,ono da ga svi vide a još više čuju! Trenutno vozim Seat Leon 1.9 TDI 81KW s kojim sam prezadovoljan.

Vladimir Bravarić

9. Tržište postaje preplavljeno, i novi proizvođači modela niču kao pečurke posle kiše, dok se neki drugi, nažalost,  gase. Imaš li favorita među proizvođačima?

Kako sakupljam razne modele tako ima i raznih proizvođača. Od proizvođača preferiram AUTOart, Minichamps, Kyosho ali i neke rijeđe kao što su Paudi, Minikraft i slični kineski proizvođači koji su opredjeljeni za jednu vrstu modela.

Vladimir Bravarić

10. Najdraži model u kolekciji i zašto?

Imam par najdražih, ali izdvojit ću Minikraft Hyundai Equus. Izdvojio sam ga jer mi je bio prvi “nepoznati“ model kao i proizvođač. Kad sam ga izvadio iz kutije naprosto sam se zaljubio, fenomenalan model!

Vladimir Bravarić

11. Koji je to model koji nemaš a najviše od svih bi voleo da imaš?

Želio bih imati AUTOart Mercedes 320E W124.

Vladimir Bravarić

12. Dosta automobila se ne pravi u našoj omiljenoj razmeri. Za koji automobil apeluješ da se uradi u 1:18?

Ne mogu odabrat model, ali bi volio da ima više istočnoeuropskih automobila kao i azijskih starijih modela u 1:18 omjeru.

Vladimir Bravarić

13. Šta misliš o domaćoj kolekcionarskoj sceni? Ima li dovoljno dešavanja? Šta bi unapredio?

Pa i nema nešto puno događanja i druženja,bar što se tiče Hrvatske. To su možda 2-3 godišnja druženja i jedino šta je na Facebooku. Želio bih da druženje bude bar jednom mjesečno i da svi sudjeluju, a ne uvijek isti.

Vladimir Bravarić

14. Imaš li još neki zanimljiv hobi?

Narodni plesovi! Član sam KUD-a Rapski tanac.

Vladimir Bravarić

15. Koji savet imaš za mlade nade koje tek kreću kolekcionarskim stopama?

Moja preporuka da nigdje ne žure, sve polako i s ljubavlju. Ne pretjerivati.

Vladimir Bravarić

16. Za kraj, dokle misliš da skupljaš modele i da li tome ima kraja uopšte? Gde sebe vidiš za pet godina? A za deset?

Nadam se da sakupljanje modela nikad neće prestati,bar što se mene tiče. Za 5 godina da imam oko 500 modela, a za 10 da uz to imam i par starijih modela u 1:1. :)

Sve fotografije su vlasništvo Vladimira Bravarića.

You Might Also Like

0 comments